نوشته های سید عارف علوی
 
حسين حيدري نيا
اجتماعی.هنری.مذهبی.سیاسی.فرهنگی
 
 

به بخشی از خبر خبرگزاری مهر از زبان خانم اشتون توجه نمایید :  

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، نگهداري و بازسازي بناهاي تاريخي اصفهان را يكي از اين چالش‌ها عنوان كرد و گفت: نگهداري اين بناها با تاريخ كهن، كار بسيار مهمي است؛ من در بازديد از ميدان نقش جهان، با دانش‌آموزان زيادي روبرو شدم و برايم جالب بود كه آن‌ها مرا مي‌شناختند

( اصل خبر : http://www.mehrnews.com/detail/News/2253702)

آیا واقعا خانم اشتون از این موضوع بی خبر است ؟

آیا خانم اشتون نمی داند که با تبلیغات شبکه های داخلی و خارجی چهره ای شناخته شده در داخل ایران دارد ؟

آیا او نمی داند که چهره اش به برکت تلویزیون خودمان و شبکه های خارجی به چهره ای مساوی رفع تحریم ها تبدیل شده است ؟

یا شاید با این جمله خواسته است پیامی به همه داخلی ها و خارجی ها بدهد که اشتون حتی برای دانش آموزها نیز شناخته شده است ؟

مهم تر از انرژی هسته ای و گسترش آن و غنی سازی ۵ درصد یا ۲۰ درصد یا حتی بالاتر از آن و تحریم ها و رفع آنها و بالا رفتن و پایین آمدن قیمت سکه و ارز و .... آن حسی است که ما نسبت به اروپاییان و آمریکاییان داریم .

به نظر من غربیها و آمریکا سخت محتاج مدیریت احساس مردم ایران نسبت به خودشان هستند.

مردم ایران از مدت ها قبل حتی قبل از انقلاب به اروپاییان و آمریکاییان بدبین و  بی اعتماد بوده اند و همچنان این بی اعتمادی ادامه دارد .

واقعیت اروپا و آمریکا نیز همین بوده است . حاکمانی که قابل اعتماد نیستند .حکومت هایی که صرفا به دنبال منافع خودشان هستند و انسان که به زعم تبلیغات حقوق بشری اشان ذره ای برایشان اهمیت ندارد .

انسان یعنی هر آدمی که آنها دوستش دارند و یا استفاده ای در این زمان می شود از او برد والا تاریخ اروپا و آمریکا تاریخ برده داری و قتل عام وحشیانه و بعضا از سر تفریح سیاهان و سرخ پوستان و کشتار بی رحمانه داخلی خودشان و کشتار هیروشیما و جنگ های جهانی با قتل عام های دهها میلیونی است .

آنها دشمنان هر آزادگی و حریت و استقلال و پاکی و دیانتی هستند . در خوشبیانه ترین حالت ممکن ،  می خواهند همه مثل خودشان خوب !!!!! و متمدنانه زندگی کنند .

البته فقط مثل خودشان . هیچ خوبی دیگری برای دیگران متصور نیستند ، فقط آنها هستند که خوب هستند و هیچ فرهنگ و آدابی خوب نیست .

البته واقعیت چیز دیگری است . این زندگی سراسر رنجی که با مظاهر لذت آمیز برای انسانها ساخته اند چرخه ای اقتصادی و سود آور است که جیب هایشان را پر می کنند .

همه باید وارد چرخه سود برای آنان شوند وگرنه غیر متمدن و بی فرهنگ هستند. 

اکنون که پس سالها مبارزه با ملت ایران درمانده شده اند و راه مبارزه و دشمنی و جنگ و خشونتشان به نتیجه نرسیده است به دنبال نقشه دیگری هستند .می خواهند خودشان را دوست ملت ایران جا بزنند و بگویند ما شما را دوست داریم و می خواهیم وضع زندگی شما خوب شود ولی این روحانیت و این اسلام نمی گذارد .

در داخل و خارج بسیاری به تطهیر چهره آمریکا و اروپا مشغول هستند بخش عظیمی از اصلاح طلبان داخلی و خارجی و افرادی  چون صادق زیبا کلام ، الهه کولایی و دیگران  و در حدود بیش از ۲۰ نشریه وظیفه مطهر سازی چهره آمریکا و اروپا را انجام می دهند.

شاهد این ماجرا را نیز در روزنامه شرق بخوانید که در ذیل تیتر اصفهان از نگاه اشتون آمده است :

به نظر می رسد این حرکت فرهنگی و خزنده خطرناک ترین بخش مذاکرات ژنو و شاید بتوان گفت هدف مذاکرات است و به همین دلیل مذاکرات طولانی خواهد بود و مرحله به مرحله اوضاع اقتصاد ایران را با مذاکرات نوسان خواهند داد تا عموم مردم را به این نتیجه گیری برسانند که بهبود وضعیت معشیت آنها به دست غربیهاست و اینکه آنها مردم ایران را دوست دارند و می خواهند مشکل آنها حل شود .

اصل موضوع مذاکرات ژنو برای خریدن آبرو برای غرب طراحی شده است . می خواهند کل ملت را و اگر نتوانستن بخشی از ملت را با غرب آشتی بدهند و دوست غرب بنمایند و بعد هم بین این دو بخش اختلاف و درگیری ایجاد کنند و پس از آن هم نابودی کشور و نظام را از این اختلاف دنبال کنند .

طراحی نظام و رهبری متفکر آن در موضوع اقتصاد مقاومتی می تواند سد محکمی در برابر با این نیرنگ باشد اگر دولت و سایر قوا و همه مسئولین خطر را احساس و به موقع دفع خطر نمایند وگرنه امکان برون رفت از این دام از ما گرفته خواهد شد .

اگر به انتظار دلارهای آلوده ژنو بمانیم در دامی هستیم که صیاد چند دانه ای برای فریب ما خرج آن می کند و وقتی خوب در مرکز دام قرار گرفتیم  آن هنگام همان می کند که گفته شد.

استقلال و عدم اعتماد با غرب و یادآوری همیشگی دشمنی غرب با اسلام و ایران تنها راه ماست.

مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با خبرگان رهبری در ۱۵ / ۱۲ / ۹۲  به همین نکته اشاره داشته اند :

""یک واقعیت دیگری که نباید غفلت کرد، دشمنی دشمنان ما است. از دشمنی دشمن نباید غفلت کرد. به قول سعدی: «دشمن چون از همه حیلتی فرومانَد، سلسلهی دوستی بجنبانَد»، (۵) آنگاه در دوستی کاری کند که هیچ دشمنی نکرده باشد؛ این را نباید فراموش کنیم؛ این واقعیتی است؛ دشمن ما هستند، دشمن اسلامند، دشمن استقلال ملی ما هستند و دشمن ملت ما هستند بهخاطر این خصوصیات؛ بله، اگر چنانچه این ملت از انقلاب دست برمیداشت، از اسلام دست برمیداشت، خودش را تسلیم متجاوز و متعدی میکرد، از ملت ما خیلی هم راضی بودند، خیلی هم تعریف میکردند، اما با ملت بدند بهخاطر این. قَد بَدَتِ البَغضآءُ مِن اَفواهِهِم؛ (۶) حرفهایی هم که میزنند، نشان میدهد که چقدر این بغض و دشمنی عمیق است. وَ ما تُخفى صُدورُهُم اَكبَر؛ (۷) آن مقداری که میگویند بخشی از آن دشمنیها است که اینها بر زبان میآورند، والا آنچه که در دلهای آنها است بمراتب بیشتر است؛ این هم یک واقعیتی است که نباید از یاد برد و نباید فراموش کرد.""


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 88809
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->